Kluci z Prahy

Tak se jmenuje stránka, která na mě «vyskočila» v internetu. Ani nevím, proč vlastně. Byl na ní sympatický mladík, obyčejný veselý kluk, žádná nafintěná «celebrita» a vypadal, že ví, o čem mluví.

Kliknul jsem tedy a zalitoval, že jsem tuhle stránku neobjevil dřív.

Vysvětloval, jak české banky vydělávají na nezkušených cizincích, kteří mají účet v cizině a chtějí si z bankomatu vybrat české koruny. Přesně na tenhle trik jsem naletěl, když jsem si před lety ve Vimperku (nebo ve Volarech, už nevím) vybíral koruny. Jak to banky dělají, zde nechci vysvětlovat, protože ti hoši z Prahy to vysvětlují moc dobře a koho to zajímá, může se podívat k nim.

Samozřejmě jsem se podíval i na jejich další nabídky a ejhle, vysvětlují tam, jak se u hranic cizincům prodávají dálniční známky. Samozřejmě za mnohem vyšší cenu. I na tenhle špek jsem jednou skočil. Bylo to kousek za Rozvadovem, byla tam šipka «Dálniční známky», já byl utahaný a podvodů neznalý, koruny jsem neměl, tak jsem koupil za eura. I když jsem nepřišel o žádné velké jmění, stejně člověka mrzí, že byl někomu za hlupáka. Lituji, že jsem tyhle stránky neznal dříve.

Dále tam kluci uvádějí několik restaurací v centru Prahy, kde člověk za rozumnou cenu dostane dobré české jídlo. Zase – kéž bych to byl věděl dříve. Chodili jsme s manželkou po Praze a chtěli jsme si dát pravé české knedlo zelo, nebo takhle svíčkovou či gulášek. Hlavně s knedlíkem. Nenašli jsme nic. Samá rádoby italská nebo americká jídla a k tomu za ceny, které se nám zdály značně přemrštěné. Takže zase – škoda, že jsem tyhle stránky neviděl dřív.

Vynikající je jejich reportáž z Pardubic. V Pardubicích jsme dva roky bydleli, dělal jsem tam z «milosti komunistů» metaře, takže jsem město dost dobře poznal. Po shlédnutí videa lituji, že se tam už asi nepodívám, stalo se z toho pěkné město. I když tamější rovina mě nijak neoslnila. Ale jsem klukům z Prahy moc vděčný.

Mají toho tam kluci víc, chci jim poděkovat a vřele je doporučit. Hodně úspěchů!

 

Autor: Jan Stifter | pondělí 27.12.2021 19:09 | karma článku: 27,27 | přečteno: 1057x
  • Další články autora

Jan Stifter

S von Leyen asi až na úplné dno

3.4.2024 v 18:21 | Karma: 36,94

Jan Stifter

Gaza – rozstřílená nemocnice

2.4.2024 v 17:30 | Karma: 35,14

Jan Stifter

Svoboda slova? Ano, ale ...

29.12.2023 v 17:42 | Karma: 18,37

Jan Stifter

Volby a krajané v cizině

13.12.2023 v 16:22 | Karma: 35,46

Jan Stifter

Blog pana Kurase o odbankování

5.8.2023 v 16:17 | Karma: 23,58