Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J62a79n 71M22a44r82e86k

2. 10. 2020 16:01

Paráda, byli jsme tam několikrát, poprvé v roce 1971, bylo to uprostřed léta. Měli jsme s sebou roční dcerušku. Večer jsme se rozhodovali, máme li přes noc stanovat, nebo si zaplatit drahý srub. Ten stál tehdy závratných 15 dollarů za noc. Vyhrál to srub. Druhý den ráno jsme zjistili, že přes noc napadlo 20 cm sněhu.

Jinak krásné obrázky, které připomínaji jednu z našich nejkrásnějších dovolených.:-)

1 0
možnosti
JS

J61a72n 53S73t95i54f35t90e83r

2. 10. 2020 16:29

Díky. Kdybych tam dneska mohl dostat srub za 15 dolarů, tak tam pojedu přes moře na kanoi a pak dojdu pěšky. My jsme jezdili do motelu až kousek za West Yellowstone do Idaho. Na stan už jsem starý.

1 0
možnosti
JS

Super R^. Ony ty parky na západě USA jsou všechny nádherné.

1 0
možnosti
PK

Tak to byla pochoutkaR^;-D

1 0
možnosti
JZ

Děkuji za krásnou vzpomínku. Také jsem tam před šesti lety byl. Bylo tam moc krásně. :-)

1 0
možnosti

Zrovna včera jsem v tv viděla dokument z tohoto místa. Je tam mnoho k vidění. A žijou tam krásná zvířata. Např. medvěd grizzly a zajímavě zbarvení jeleni.

Díky za pěkný blog.

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné! Snad chytím i pokračování...

\a jistě víte, že Yellowstone u nás proslavil hlavně (a jedině) animovaný Méďa Béďa. Toho jste tam nepotkal?;-D

Gejzíry u nás nikoho moc neohromíte.... i tak ten jejich hlavní stojí za to.R^

1 0
možnosti
RP

R^ Tolik potřebný a pěkný blog. Snad příští rok bude lépe.

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 36,04
  • Průměrná čtenost 1331x
Jsem věřící křestan. Mám rád lidi a chtěl bych se stát trpělivým a laskavým člověkem - bohužel mi k tomu ještě hodně chybí.

Seznam rubrik